nartentinekewinter2024.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Wil je geen meldingen ontvangen? Laat het even weten dan verwijderen we je uit de mailinglijst.

We zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Tineke en Nart

Ineke

Veel reisplezier.

Els Sikkes

Heerlijk om weer op reis te gaan !
Veel plezier !

Ans

Ga maar gauw richting 't Zuiden, hier wordt 't bibberen.....
Liefs xxx

Tet

Goede reis, geniet, zeker van een zonnetje i.p.v. nattigheid.
Veel plezier!?

Jeannette

Een hele mooie reis, we horen wel wat jullie allemaal zien en meemaken.

Willem

Vergeet niet PSV in de gaten te houden. Als jullie terugkomen is het komende kampioenschap mogelijk al dichtbij. Goede reis!!!!

Els

Lieve mensen, dank jullie wel voor de uitnodiging om jullie reis weer te mogen volgen. En dat ga ik zeker doen. Veel plezier en een veilige reis toegewenst,
Liefs,
Els

Rob Verplak

even de laatste ogen check en vollop met energie weer op reis. En inderdaad let dinsdag nog evennop de gladheid op de wegen, dan op nasr warmer weer. Groetjes Rob Verplak

Hilly

Hallo lieve mensen, een hele fijne vakantie toegewenst met mooi weer. Ik ga weer genieten van jullie reis log.

Angela

Goede reis en geniet van al t moois onderweg.

Ton

Veel reisplezier en mooi weer

Roos

Ik ga graag met jullie op weg naar Spanje.

leny

ik wens jullie een geweldige reis toe en het blijft leuk om op deze maner mee te kunnen genieten
veel succes en plezier en hartelijk gegroet

Tini en Mimi

Weer een hele fijne tijd gewenst ,GENIET er van !!! Liefs van Tini en Mimi ??

Lydia

Goede reis. En geniet van al het moois wat op jullie pad komt.
Liefs Lydia

Ineke van Klinken

Nog een Ineke. Heel veel mooie nieuwe ervaringen gewenst !

Hannie

Verheug me op jullie verhalen en foto's. Mooie reis gewenst!

Josephine

Goede reis!

Co en Riet

Goeie reis en doe voorzichtig, we kijken er naar uit om jullie weer te zien!

Andre Winkel ( drees )

Mooi verhaal hoor, jullie hebben al een paar mooie plekjes gezien !!

Rianne (van de dansclub?)

Hoi Tieneke,
Wat leuk zo'n reisverslag en mooie foto's.
Geniet er van!